Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 23:02 - втора среща с плутон...радостин...http://kliuchove.blog.bg/
Автор: yonche Категория: Изкуство   
Прочетен: 1674 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2008 10:45


image

Той е човек, за когото трябва да кажеш всичко,

или нищо.

Затова имам тежката задача да трябва

да кажа всичко.

А той е всичко и нищо.

А той е остър като кама,

и мек като памук.

Смел до самоубийство,

и по-страхлив

от настръхнало птиче.

Искрен до изумление,

и нелогично послъгващ.

Гениален и

глупав

като детенце.

Спонтанен до безразсъдство,

и планиращ до

незначителни детайли.

Той е гонен и мразен,

и търсен и идеализиран.

Той е Бог и Майстор,

и човек и просяк.

Къпещ се в богатство и изобилие,

и търсещ помощ и съдействие.

Той е разбиране,

което иска да бъде разбрано.

Той е общуване

и изолация.

Той е съвършенството,

което има нужда да се огледа в очите ти,

за да се познае.

Той е взривът, който те събужда

и разтърсва,

без да те наранява,

но ти причинява най-голямата болка

в живота ти

– болката от смъртта, и от края на съня ти.

Той е храната

и гладът ти.

Той е вълшебство

и най-големият реализъм.

Той Е.
image





Тагове:   BG,   http,   Blog,   Плутон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - е,
16.05.2008 23:44
много добри неща.
цитирай
2. yonche - и клипчето:
17.05.2008 09:38
http://www.vbox7.com/play:9030fd17
цитирай
3. viki11 - Аз харесах картината и скулптур...
14.06.2008 15:44
Аз харесах картината и скулптурата, а качествата...... ами интересни са ми.
Само не съм съгласна, че те събужда от съня. Просто животът може да бъде показан като ад и като рай. Ние избираме как точно да видим нещата... до голяма степен. Няма нужда да правим трагедии, има си ги достатъчно и без това.
Една нова година нямаше кой да ми подари подарък, от което не направих трагедия, както обикновено, защото и без това като малка обичах да съм сама. ХОрата ме дразнеха общо взето. И си подарих един скромен подарък с голяма стойност за мен, вложих повече...
Това е от онези картинки с надписи, която гласи:
"Да живееш щастливо, значи да можеш да превърнеш калта в цвят, и болката в усмивка".
Тогава мозъкът ми отказваше да го приеме, но знаех, че ще се науча да го правя. И сега се чувствам по-добре благодарение на този "майселф"-подарък.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yonche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 215325
Постинги: 36
Коментари: 149
Гласове: 596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930